به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا
سرخط خبرها

استقلال و پرسپولیس رودرروی رقبای سرسخت| هفته سخت پسادربی

  • کد خبر: ۵۶۰۸۶
  • ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
استقلال و پرسپولیس رودرروی رقبای سرسخت| هفته سخت پسادربی
استقلال و پرسپولیس امروز بازی‌های سختی برابر تراکتور تبریز و فولاد اهواز دارند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ سرخابی‌های تهرانی امروز در ادامه هفته یازدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر، به مصاف حریفان خود خواهند رفت. تیم محمود فکری که این روز‌ها تلاش زیادی برای رسیدن به صدر جدول انجام می‌دهد، باید از ساعت ۱۴:۳۰ در تبریز به مصاف تراکتور برود و سرخ‌پوشان تهرانی هم برای عقب‌نماندن از کورس مدعیان، نیاز مبرمی به ۳ امتیاز بازی با فولاد دارند.

استقلال؛ عیار شجاعی را تعیین می‌کند

سرخ‌پوشان تبریزی با هدایت مسعود شجاعی نتایج خوبی در لیگ برتر فوتبال گرفتند و با ۱۶امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارند و آن‌ها قصد دارند با برتری برابر استقلال، روند روبه‌رشد خود را ادامه داده و جایگاه خود را در جدول رده‌بندی ارتقا دهند؛ اما کار سختی برابر آبی‌پوشان پایتخت دارند. بسیاری از کارشناسان معتقدند عیار مسعود شجاعی در این بازی مشخص خواهد شد و حالا مربی‌بازیکن تراکتور می‌خواهد اثبات کند حضور تیمش در بین مدعیان لیگ، چندان اتفاقی نبوده و حاصل تفکرات و تمرین‌های اوست. اشکان دژاگه، هافبک تیم تراکتور، که برای پیگیری مراحل درمانی خود راهی آلمان شده بود، چند روز پیش به ایران بازگشت و در تمرینات این تیم تبریزی حضور یافت؛ البته وضعیت دژاگه هنوز مشخص نشده که به بازی با استقلال می‌رسد یا نه!
 
مسعود شجاعی، سرمربی تراکتور، هم به احتمال زیاد برابر استقلال بازی می‌کند تا تیمش را در داخل زمین مسابقه مدیریت کند و دستیارانش هم در بیرون از زمین هدایت سرخ‌پوشان را برعهده بگیرند. در آن طرف، تیم فوتبال استقلال هفته گذشته در دقایق پایانی دربی پایتخت، توانست گل مساوی را به پرسپولیس، رقیب دیرینه‌اش، بزند و با کسب ۱۹امتیاز در جایگاه دوم قرار بگیرد. آبی‌پوشان پایتخت بعداز دربی پایتخت دچار مسائل حاشیه‌ای شدند و هروویه میلیچ، بازیکن کروات، به‌علت نیمکت‌نشینی از تیم استقلال جدا شد و به کشورش بازگشت.
 
همچنین فرشید باقری، بازیکن استقلال، به‌علت بی‌انضباطی ازسوی محمود فکری کنار گذاشته شد و در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفت. شاگردان فکری قصد دارند با برتری برابر تیم تراکتور به صدر جدول بازگردند، اما آن‌ها کار سختی در تبریز پیش رو دارند. همچنین سبحان خاقانی، بازیکن جوان استقلال، به‌علت مصدومیت قادر به همراهی تیمش برابر تیم تراکتور نیست. آبی‌پوشان در این بازی میلیچ، فرشید باقری، سبحان خاقانی، احمد موسوی و آرش رضاوند را به‌دلایل مختلف در اختیار ندارند و به نظر نمی‌رسد محمود فکری برای پرکردن جای خالی آن‌ها کار چندان سختی داشته باشد.

سد فولادی جلوی راه پرسپولیس

پرسپولیس و فولاد درحالی از ساعت ۱۶:۴۰ امروز در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار خواهند گرفت که هردو تیم برای ماندن در کورس مدعیان باید از بازی امروز دست‌پر بیرون بیایند. تیم گل‌محمدی هفته گذشته و در دربی تهران هرچند یک بازی برتر را ارائه داد، در نتیجه‌گرفتن عاجز ماند تا فاصله‌اش با صدر بیشتر از قبل شود. اما نمایش آن‌ها مقابل حریف سنتی، هواداران را تا حدود زیادی به ادامه فصل امیدوار کرده است.
 
اکنون شاگردان گل‌محمدی با ۳ بازی کمتر و ۱۲ امتیاز در رده دهم ایستاده‌اند. پرسپولیس تنهاتیم بدون‌شکست لیگ برتر است و می‌خواهد نوار مساوی‌های متوالی‌اش را در بازی با فولاد قطع کند. پرسپولیس در این بازی غیر از عیسی آل‌کثیر، مصدوم یا محرومی ندارد و ۲ تیم تقریبا با ترکیب کامل خود به‌مصاف هم خواهند رفت. در‌آن‌طرف، تیم فوتبال فولاد خوزستان هفته گذشته برابر تیم مس رفسنجان به تساوی یک‌بر‌یک دست یافت و با ۱۵‌امتیاز در جایگاه هفتم قرار دارد.
 
فولادی‌ها در لیگ بیستم فوتبال نتوانستند در خارج از خانه پیروز شوند و آن‌ها امیدوارند با پیروزی برابر پرسپولیس بتوانند اولین پیروزی خارج‌از‌خانه خود را جشن بگیرند، اما کار سختی پیش‌رو دارند. زوج فرشاد احمدزاده و پاتوسی، زوج خطرناک فولادی‌هاست؛ ضمن اینکه پریرا هم یک مهاجم زهردار محسوب می‌شود و خط دفاع پرسپولیس روز سختی را تجربه خواهد کرد.

پرسپولیس و تنها یک شکست در ۱۰ جدال قبلی برابر فولاد

تیم‌های پرسپولیس و فولاد تاکنون ۳۶ بار در لیگ برتر به‌مصاف یکدیگر رفته‌اند که در‌این‌بین پرسپولیس ۱۶ بار و فولاد ۱۰ بار به پیروزی رسیده‌اند و ۱۰ جدال ۲ تیم نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. در ۳۶ رویارویی ۲ تیم ۸۲ گل به ثمر رسیده که ۴۷ گل سهم پرسپولیس و ۳۵ گل سهم فولاد بوده است. در جدال‌های ۲ تیم در تهران، برتری پرسپولیس محسوس‌تر است و از ۱۸ دیدار، ۱۰ دیدار با برتری پرسپولیس به پایان رسیده است و فولاد در تاریخ لیگ برتر ۳ بار پرسپولیس را در تهران شکست داده است. گفتنی است در ۵ فصل اخیر ۲ تیم ۱۰‌بار به‌مصاف یکدیگر رفته‌اند که فولاد تنها یک‌بار در لیگ هجدهم موفق به شکست پرسپولیس شده و ۷ دیدار نیز با برتری پرسپولیس به پایان رسیده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->